آخرین اخبار
کد مطلب: 80383
شيرزاد شريفي از آزادگان دفاع مقدس:
در اسارت به اسارتمان افتخار مي کرديم
تاریخ انتشار : 1393/05/29
نمایش : 2189
از پنج آزاده شهرستان لردگان تجليل شد.
به گزارش  خبرنگار سلام لردگان، سعيدي فرمانده سپاه ناحيه لردگان ضمن تبريک و قدر داني از آزادگان گفت:اين روز در کشور ما فراموش نشدني است.

روشنعلي سعيدي افزود:جوانان غيوري که در دوران اسارت زير شکنجه هاي ارتش بعث مقاومت کردند و بر ايمان و اعتقاد خود راسخ ماندند قابل ستايش اند.

در اين مراسم آزاده سرافراز شيرزاد شريفي خاطره اي زيبا بيان کرد و آن را براي خود فراموش نشدني دانست.
شريفي گفت: وقتي اسير شديم مارا به تکريت بردند جايي که مختص بعثي ها بود و فرمانده تيپ هشتم عراق به ديدن اسرا آمد در حالي که ما به ترتيب قد ايستاده بوديم نوجوان 14 ساله با قدي کوتاه در آخر ستون نظر فرماند تيپ را به خودش جلب کرد .

شيرزاد شريفي افزود: فرمانده تيپ از سرگرد عراقي خواست تا آن کودک را نزد او بياورد ،فرمانده تيپ هشتم عراق از اين کودک پرسيد تو ميداني جنگ يعني چي؟ آن کودک با شجاعت تمام گفت: بله به فرمان رهبرم و دفاع از کشورم با ديدن آموزش به جبهه اعزام شدم.

شريفي خاطرنشان ساخت، شجاعت اين کودک ما را هم به خود آورد و در اسارت به اسارتمان افتخار مي کرديم.

شريفي گفت: فرمانده عراقي با عصبانيت به آن کودک گفت:امروز تو اسير ما هستي و ما تورا مي کشيم، کودک 14 ساله گفت:من هم با آغوش گرم از اين مرگ استقبال مي کنم چون آرمان ما شهادت است.

شريفي يادآور شد:آن فرمانده عراقي گفت: اسم اين کودک را ياد داشت کنيد و به من بدهيد،در صورتي که اسم کودک در جيب سرگرد عراقي بود و همان روز اورا جابجا کردند و اسم کودک به فرمانده نرسيد، اين هم يکي از برکات الهي بود.
پايان خبر/ع
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس